Opel Insignia Country Tourer
Przedstawiciel segmentu D od Opla to samochód o imponujących wymiarach zewnętrznych. Mierzące niemal 5 metrów nadwozie Insignii zostało modnie zaprojektowane i zwraca na siebie uwagę. Niestety w środku jest nieco gorzej. Długie zwisy oznaczają, że sama kabina nie należy do najbardziej przestronnych, a bagażnik zmieści przeciętne 540 l. Opel więc kieruje swój produkt do osób, które dla stylu są w stanie poświęcić nieco praktyczności.
Podobnie jak konkurenci, Insignia Country Tourer dostępna jest jedynie w bardzo bogatej wersji wyposażeniowej, przez co najtańszy model kosztuje 129 000 zł. Inne podejście natomiast Opel prezentuje w przypadku wersji napędowych. Tutaj zrezygnowano z najsłabszych silników, ale i tak pozostawiono spory wybór - dwie jednostki benzynowe (170 i 250 KM) oraz trzy diesle (163, 170 i 195 KM. Co ważne - napęd na cztery koła nie jest standardem w tym modelu. Nieco gorzej niż u konkurentów wypada też prześwit uterenowionego Opla, który wynosi 150 mm.