Subaru Outback
Japońska marka słynie z napędu na cztery koła i tworzenia samochodów, które bez problemu radzą sobie po zjeździe z asfaltu. Udowadnia to nowa generacja Outbacka, która jest nie tylko przestronnym i dobrze wyposażonym rodzinnym kombi, ale też autem, które zaskakująco dobrze radzi sobie w terenie. Prześwit równy 200 mm pozwala na wiele. O możliwościach uterenowionego Subaru świadczą również kąty natarcia i zejścia równe odpowiednio 19,5 i 23,1 stopnia. Kąt rampowy to 20,5 stopnia.
Za napęd może odpowiadać 2-litrowy diesel o mocy 150 KM połączony z 6-biegową skrzynią manualną lub bezstopniowym automatem. Alternatywą jest jednostka benzynowa oferująca 175 KM oferowana jedynie z przekładnią CVT. Oba silniki to typowe dla Subaru konstrukcje w układzie bokser. Pozytywnym zaskoczeniem jest też prowadzenie się tego samochodu - siedząc za kierownicą nie czuć, że mamy do czynienia z wysokim kombi mierzącym ponad 4,8 m długości.