Trwa ładowanie...
25-06-2009 12:03

Pierwszy rok Mazdy w Polsce

Pierwszy rok Mazdy w Polsce
d2nh2fo
d2nh2fo

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 r. Pierwszy rok działalności na polskim rynku był testem reakcji klientów na pojawienie się oficjalnego przedstawiciela marki i na nowe modele.

(fot. Jakub Wielicki)
Źródło: (fot. Jakub Wielicki)

Tworzenie i rozbudowa sieci autoryzowanych punktów dealerskich, oferujących zarówno sprzedaż nowych samochodów, jak i usługi serwisowe było głównym zadaniem, pozwalającym na zwiększenie dostępności modeli Mazdy.

Rok temu działalność rozpoczęło 11 dealerów. Obecnie liczba punktów dealerskich wzrosła do 20, obejmując największe miasta w Polsce. Klienci mogą również serwisować Mazdy w sieci 15 autoryzowanych stacji obsługi.

d2nh2fo

Do końca maja br. nabywców znalazło 3 145 samochodów Mazda. Ten wynik nie tylko znacznie przewyższył zakładane początkowo plany sprzedaży, ale pozwolił również na skuteczną promocję marki na ulicach polskich miast.

Najpopularniejszym modelem jest Mazda6 [1 250 sprzedanych samochodów], zaraz za nią Mazda2 [868 szt.] i Mazda3 [647].

Klienci pozytywnie przyjęli najnowszy model w gamie – nową Mazdę3, która od połowy maja jest dostępna w salonach. W ciągu pierwszego miesiąca zebranych zostało ponad 200 zamówień na ten model.

Kolejnym ważnym modelem w tym roku będzie również CX-7 po faceliftingu, którego gama wzbogaci się o silnik wysokoprężny o pojemności 2,2l i mocy 173 KM. Nowy SUV Mazdy pojawi się w salonach w ostatnim kwartale roku.

d2nh2fo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2nh2fo
Więcej tematów