Peugeot HX1

None

Obraz

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

/ 8Rodzinny sportowiec

Obraz
© Marek Wieliński

Peugeot HX1, który debiutował we Frankfurcie to typowy koncept. Odważne stylistycznie i nietypowe nadwozie modelu HX1 pokazuje kierunek, w którym może podążyć francuska marka. Ford niedawno przekonał, że minivany o nieco bardziej sportowym zacięciu mogą się podobać wielu ojcom, którzy lubią mocniej przycisnąć pedał gazu po odwiezieniu dzieci do szkoły. Koncept Peugeota idzie kilka kroków dalej. Szeroki i stosunkowo niski van z elektrycznie wysuwanym spoilerem wyraźnie pokazuje, że sportowe aspiracje wychodzą na pierwszy plan.

Od strony technicznej HX1 jest zbliżone do 508 RXH. Również tutaj zastosowano układ hybrydowy jednak tym razem silnik Diesla ma 2,2 l pojemności i sam generuje 204 KM, a napędzająca tylną oś jednostka elektryczna zapewnia dodatkowe 95 KM. Wszystko to przy spalaniu 3,2 l/100 km. Dodatkowo akumulatory można naładować z domowego gniazdka i w takiej sytuacji jeździć przy wykorzystaniu jedynie napędu elektrycznego.

Nawet jeśli odrzucimy nietypowe drzwi i futurystyczne wnętrze to samochód byłby niezwykle ciekawą propozycją. Jednak najprawdopodobniej nie trafi on do produkcji. Choć Peugeot często prezentuje ciekawe koncepty, to niestety bardzo rzadko trafiają one do salonów.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę