WAŻNE
TERAZ

Domen Prevc zwyciężył w Wiśle. Polak dopiero piąty

Peugeot 607

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

10 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

11 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

12 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka