Peugeot 607

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

/ 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

10 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

11 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

12 / 12Limuzyna w okazyjnej cenie czy skarbonka bez dna?

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy był nowy kosztował znacznie mniej od swoich niemieckich konkurentów, a obecnie można kupić go za nawet 7000 zł. Pojawia się jednak pytanie, czy tak niska cena wynika tylko z mało prestiżowego znaczka na grillu i uprzedzeń pod adresem francuskiego producenta, czy też Peugeota 607 trapią znacznie poważniejsze problemy?

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Model miał wiele zalet. Wśród nich warto wymienić wysoki poziom komfortu oraz bogate wyposażenie. Elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, system nawigacji (po modernizacji z panoramicznym ekranem), skórzana tapicerka, czy też adaptacyjne zawieszenie (uwaga - drogie w naprawach) - elementy te znajdziemy w większości egzemplarzy na rynku wtórnym.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3