Peugeot 407

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

10 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

11 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

12 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka