Peugeot 407

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

/ 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

10 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

11 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

12 / 12Klasa średnia z Francji

Obraz
© Piotr Mokwiński

W 2004 roku władze koncernu PSA uznały, iż nadszedł najwyższy czas na zmianę warty w klasie średniej - w salonach pojawił się model 407. Nowy lew powstał wedle ówczesnego trendu stylistycznego wyznaczającego rysy francuskich wyrobów. Obłe dynamiczne przetłoczenia wzbogacone wielką lwią paszczą na kilka lat stały się znakiem rozpoznawczym Peugeotów.

Kierowca i pasażer bez względu na gabaryty nie będą narzekać na ilość miejsca, jak i na niewielki zakres regulacji komfortowych foteli. Nieco gorzej wygląda sytuacja na tylnej kanapie, gdzie wygodnie podróżować będą jedynie dwie dorosłe osoby.

Dziś problemem jest znalezienie egzemplarza z jednostka benzynową, która w przypadku 407 występuje jako rzadkie zjawisko. Nie ma się co dziwić, przecież PSA słynie z jednych z najlepszych silników Diesla. Bez strachu możemy przebierać w pięciu motorach, począwszy od 110-konnego 1,6 po 3,0 HDI o mocy 240 KM. Mając na uwadze rosnące ceny paliw i wystarczający zapas niutonometrów pod maską, warto zainteresować się drugą pozycją w wysokoprężnej gamie 407 - 2,0 HDI.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy