WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Peugeot 308 SW 

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

10 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

11 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

12 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

13 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

14 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

15 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

16 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

17 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

18 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

19 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

20 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

21 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

22 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

23 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

24 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

25 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

26 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

27 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

28 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

29 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

30 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

31 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

32 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

33 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

34 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy