Peugeot 308 SW 

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

/ 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

10 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

11 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

12 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

13 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

14 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

15 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

16 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

17 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

18 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

19 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

20 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

21 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

22 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

23 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

24 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

25 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

26 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

27 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

28 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

29 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

30 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

31 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

32 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

33 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

34 / 34Samochód roku z wielkim bagażnikiem

Obraz
© WP.PL

Oto as w rękawie francuskiego koncernu. Najnowszy gracz w klasie kompaktowych aut kombi jest poważnym zagrożeniem dla liderów segmentu. Tym samochodem Peugeot trafił w dziesiątkę. Najpierw wersja hatchback zdobyła tytuł Samochodu Roku 2014, teraz na rynek jest wprowadzana funkcjonalna odmiana SW: samochód z małą kierownicą i wielkim bagażnikiem. Sprzedaż w Polsce już ruszyła. Za najtańszą wersję zapłacimy 69 700 zł. Pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach już w czerwcu.
W naszym kraju powszechna jest opinia o wyższości niemieckiej motoryzacji nad francuską. Owszem, istnieje kilka przykładów na poparcie tej teorii, ale Peugeot 308 SW łamie wszelkie stereotypy. To samochód dobrze wykonany, praktyczny i bardzo pojemny.
Bagażnik ma w sumie aż 610 litrów pojemności. Fotele możemy złożyć na płasko jednym ruchem ręki, uzyskując w ten sposób 1600 litrów przestrzeni ładunkowej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka