Peugeot 308 SW 1,2 PureTech

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

10 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

11 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

12 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

13 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

14 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

15 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

16 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

17 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

18 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

19 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

20 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

21 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła