Peugeot 308 SW 1,2 PureTech

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

/ 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

10 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

11 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

12 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

13 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

14 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

15 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

16 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

17 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

18 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

19 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

20 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

21 / 21Coraz bliżej Niemiec

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nie jest już tak francuski, jak mogłoby się wydawać. 308 coraz mocniej upodabnia się do niemieckiego Golfa. Auto jest twardsze, jeździ znacznie lepiej od poprzednika i wreszcie ma niezły automat przenoszący 130 koni mechanicznych trzycylindrowego silnika benzynowego. Oferuje też przestronne wnętrze i pojemny bagażnik. Całość prezentuje się atrakcyjnie, a cena nie odstrasza.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Kompaktowe francuskie kombi to propozycja dla osób ceniących przestronne wnętrze i wysoką jakość wykonania. 308 sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, któremu bliżej do niemieckich konstrukcji, niż propozycji znad Sekwany. Pewnie się prowadzi i zapewnia stosunkowo wysoki komfort na co dzień. Do tego ma w palecie dynamiczne jednostki napędowe, ale te benzynowe okazują się dość paliwożerne, zwłaszcza w połączeniu z 6-stopniowym automatem.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka