Peugeot 308

Nowy Peugeot 308 - czyli francuska wizja przyszłości samochodów. Najwygodniejszy kompakt na rynku? I jeszcze jedno - właśnie atakuje Golfa!

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

/ 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

10 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

11 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

12 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

13 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

14 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

15 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

16 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

17 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

18 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

19 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

20 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

21 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

22 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

23 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

24 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

25 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

26 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

27 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

28 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

29 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

30 / 30Atak na czołówkę segmentu C!

Obraz
© Michał Grygier

W Francji nie mają żadnych kompleksów. Postawiono sobie cel, aby do 2015 roku model 308 był na podium pod względem sprzedaży w segmencie C. Plan to bardzo ambitny. Bo poprzednik, także nazwany 308, jest już tak przestarzały, że spokojnie można by go ustawić w muzeum motoryzacji jako eksponat. Nowa 308-ka także może być w nim ustawiona, ale zdecydowanie z innych względów - jako przykład dla innych. Bo jest w niej kilka rozwiązań, które zapewne niebawem trafią do wielu, jeżeli nie do wszystkich, aut!

Jeśli samochód podoba się Niemcom, to znaczy, że spodoba się każdemu. Auto przestało być już czymś pomiędzy MPV, a kompaktem, stało się zgrabnym, zwinnym i dynamicznym kompaktem! Jest też wreszcie zaawansowane technologicznie, jest nowoczesne, a niektóre elementy znajdziemy tylko i wyłącznie w Peugeocie. W prowadzeniu nie jest ani gorsza, ani lepsza od niemieckich i japońskich rywali. Prowadzi się lepiej niż Auris, gorzej niż Golf czy Mazda3. Ale, ale - jest z nich wszystkich zdecydowanie najwygodniejsza!

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła