Peugeot 208 T16 Pikes Peak

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

/ 8Peugeot i Sebastian Loeb razem na Pikes Peak

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód nazwany 208 T16 Pikes Peak nie ma wiele wspólnego z modelem produkcyjnym. Nieco przypomina go wizualnie i na tym koniec. Potężny silnik (moc nie została podana, ale należy się spodziewać nawet 900 KM) został umieszczony centralnie. Fotel kierowcy obudowany klatką bezpieczeństwa i wyścigowym kokpitem zamontowano w środku dla lepszego rozkładu masy i lepszej widoczności.

Z zewnątrz w oczy rzucają się ogromne spoilery - znak rozpoznawszy samochodów biorących udział w wyścigach górskich, gdzie docisk aerodynamiczny bardzo się przydaje na krętych trasach. Peugeot wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w wyścigach. Tylny spoiler pochodzi z prototypu 908, który startował w Le Mans.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka