Peugeot 208 GTi Concept

W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną sportowej odmiany modelu 208

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

/ 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

10 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

11 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

12 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

13 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

14 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

15 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

16 / 16Tradycja zobowiązuje

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejskie samochody segmentu B to znak firmowy francuskiej motoryzacji. Zaprezentowany niedawno Peugeot 208 idealnie wpisuje się w linię popularnych modeli tego producenta. Od wielu lat równie ważne są sportowe wersje tych samochodów, a Peugeoty z logo GTi są tego najlepszym przykładem.

Z tego powodu nie może zabraknąć odmiany GTi modelu 208. W marcu 2012 w Genewie Peugeot zaprezentuje wersję koncepcyjną tego modelu, natomiast finalny samochód zobaczymy dopiero jesienią 2012 roku. Peugeoty GTi nigdy nie różniły się zbyt mocno od wersji podstawowych. Tak też jest z modelem 208 GTi, który otrzymał sportowe progi, szersze nadkola kryjące nowe felgi, dwie końcówki układu wydechowego i niewielki dyfuzor. Na dachu znalazł się też obowiązkowy spoiler. Ciekawym dodatkiem jest nieco zmieniona osłona chłodnicy, na której można umieścić flagę swojego kraju.

Pod maską 208 GTi znajdzie się silnik o pojemności 1,6 l znany z modelu RCZ, który produkuje 200 KM i 254 Nm momentu obrotowego. Za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni moc będzie przenoszona na przednią oś. Sportowe osiągi zapewni też zmienione zawieszenie i większe tarcze hamulcowe ukryte za felgami.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3