Peugeot 208 GTi

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

/ 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

10 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

11 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

12 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

13 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

14 / 14Wnętrze dla szpanera

Obraz
© Tomasz Budzik

Wnętrze 208 GTi jest nie mniej interesujące od karoserii. Przede wszystkim chodzi o unikatowe we współczesnej motoryzacji rozwiązanie kwestii położenia zegarów. We francuskim mieszczuchu, a także modelu 308, znajdują się one nad wieńcem kierownicy. Takie ich ułożenie ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników.

Francuska propozycja dla miłośników emocji nie szczędzi nam elementów, mających wciąż przypominać nam o tym, że siedzimy w samochodzie o niebanalnych możliwościach. Aluminiowe pedały, czerwone przeszycia na fotelach, pokrytej skórą dźwigni hamulca ręcznego, mieszku przy lewarku, częściowo pokrytej skórą desce rozdzielczej, a także kierownicy i czerwony pasek na jej szczycie nie dają nam o tym zapomnieć. Czerwony pasek znalazł się nawet na pasach bezpieczeństwa.

Ciepłe słowa należą się 208 GTi również za fotele. Mogłyby one uchodzić wręcz za wzór. Zapewniają świetne trzymanie boczne zarówno na wysokości bioder jak i pleców oraz ramion, a przy tym są komfortowe - stanowią udany kompromis pomiędzy twardością a tłumieniem wstrząsów i wibracji, które przekazuje do wnętrza utwardzone zawieszenie. Środek oparcia i siedziska pokryty jest materiałem zapewniającym oddychanie, a boczki skórą, gwarantującą dobrą prezencję przez długie lata.

W kabinie pasażerskiej 208 GTi jest dużo miejsca. Odczują to jednak głównie jadący na przednich fotelach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka