Peugeot 208

None

Obraz

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

10 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

11 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

12 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

13 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

14 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

15 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka