Peugeot 208

None

Obraz

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

/ 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

10 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

11 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

12 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

13 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

14 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

15 / 15Re-ewolucja

Obraz
© zdjęcie producenta

Kiedy patrzymy na dane, jakie widnieją w informacji prasowej nie możemy wyjść z podziwu. Francuzom udało się coś, czego dawno nikt nie zrobił. Mały samochód segmentu B będzie ważył poniżej jednej tony. Dokładniej mówiąc, najlżejszy samochód w całej gamie będzie miał masę własną 975 kg - w porównaniu z najlżejszym 207, kuracja odchudzająca przyniosła aż 173 kg oszczędności. Kuracja zmniejszająca odbyła się nie tylko pod karoserią. W porównaniu do poprzednika zmniejszył się też sam samochód. Skrócenie długości auta o 7 cm i obniżenie go o 1 cm, wcale ma nie musi oznaczać gorszych warunków dla pasażerów. Jak zapewnia Peugeot, poprawę odczują zwłaszcza podróżujący z tyłu. Między przednimi fotelami a tylną kanapą znalazło się o 5 cm więcej miejsca na nogi. Powiększył się również bagażnik - o całe 15 litrów.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła