Peugeot 206 Super 1600
None
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Hydrauliczny hamulec ręczny pozwala w widowiskowym stylu pokonywać nawroty. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Mimo napędu tylko na przednią oś, samochód może pokonywać zakręty efektownymi poślizgami. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Auta klasy S1600 na szutrach nie mają szans nawet ze starszymi rajdówkami z napędem na 4 koła. Ale emocje zapewniane kibicom nie są mniejsze. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Szutrowa droga pokryta koleinami sprawia, że auta S1600 tracą cenne sekundy nawet względem słabszych aut 4x4. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Szutrowe rajdy są uwielbiane przez kibiców ze względu na styl, w jakim zawodnicy pokonują zakręty. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Odrobina szutru wystarczy, by nawet auto z napędem na przednią oś pokonało zakręt efektownym "bokiem". (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Dzięki blokadzie mechanizmu różnicowego, aut jest w stanie rozpędzać się, nawet gdy jedno z kół będzie stykało się z bardzo śliskim fragmentem drogi. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Załodze nieraz przychodzi pokonywać watersplashe na "ślepo". (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Szybki przejazd przez strumień przepływający przez drogę kończy się nieraz oderwaniem zderzaka, albo wypaczeniem rozgrzanych tarcz hamulcowych. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Cięcia zakrętów, a także przebite opony często prowadzą do odłamania fragmentów zderzaka oraz nadkola. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Śliska nawierzchnia nie jest optymalna dla aut Junior WRC - koła potrafią buksować nawet na wysokich biegach. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Niepozorny wygląd jednostki napędowej nie zdradza, że produkuje 220 KM i 200 Nm, co pozwala rozpędzić auto do "setki" w mniej niż 5 sekund. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Blokada mechanizmu różnicowego oraz płyta pod silnikiem sprawia, że nawet głębokie koleiny są niestraszne Peugeotowi. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Zmodyfikowane zawieszenie, wielotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz większe tarcze pozwalają prowadzić auto w wyjątkowo agresywny sposób. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Tego typu skok spowodowałby "przełamanie" w pół większości seryjnych aut. Dzięki rozbudowanej klatce bezpieczeństwa, Peugeot jest w stanie znieść bez szwanku wiele więcej. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Załoga jest chroniona przez rozbudowaną konstrukcję z rur stalowych. Do kubełkowych foteli jest przytwierdzona wielopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Hałas w środku wymusza używanie interkomu. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Samochód ważący z załogą około 1150 kg bez problemu odrywa się od nawierzchni. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
17-calowe alufelgi Speedline zapewniają wraz z oponami Michelin wysoką przyczepność. Stosunkowo niewielki skok zawieszenia w asfaltowej specyfikacji sprawia, że o skoki na hopach nie trudno. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Rajdy szutrowe za sprawą licznych wzniesień i nierówności stanowią świetna okazję do przetestowania zachowania aut w powietrzu. (Fot. Grzegorz Kozera)
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>
Mimo silnika umieszczonego z przodu, Peugeot nie ma tendencji do przesadnego "nurkowania" podczas skoków dzięki optymalnemu rozmieszczeniu elementów wyposażenia wnętrza. (Fot. Grzegorz Kozera)