Peugeot 206 Super 1600

None

Obraz

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Hydrauliczny hamulec ręczny pozwala w widowiskowym stylu pokonywać nawroty. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Mimo napędu tylko na przednią oś, samochód może pokonywać zakręty efektownymi poślizgami. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Auta klasy S1600 na szutrach nie mają szans nawet ze starszymi rajdówkami z napędem na 4 koła. Ale emocje zapewniane kibicom nie są mniejsze. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szutrowa droga pokryta koleinami sprawia, że auta S1600 tracą cenne sekundy nawet względem słabszych aut 4x4. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szutrowe rajdy są uwielbiane przez kibiców ze względu na styl, w jakim zawodnicy pokonują zakręty. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Odrobina szutru wystarczy, by nawet auto z napędem na przednią oś pokonało zakręt efektownym "bokiem". (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Dzięki blokadzie mechanizmu różnicowego, aut jest w stanie rozpędzać się, nawet gdy jedno z kół będzie stykało się z bardzo śliskim fragmentem drogi. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Załodze nieraz przychodzi pokonywać watersplashe na "ślepo". (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szybki przejazd przez strumień przepływający przez drogę kończy się nieraz oderwaniem zderzaka, albo wypaczeniem rozgrzanych tarcz hamulcowych. (Fot. Grzegorz Kozera)

10 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Cięcia zakrętów, a także przebite opony często prowadzą do odłamania fragmentów zderzaka oraz nadkola. (Fot. Grzegorz Kozera)

11 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Śliska nawierzchnia nie jest optymalna dla aut Junior WRC - koła potrafią buksować nawet na wysokich biegach. (Fot. Grzegorz Kozera)

12 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Niepozorny wygląd jednostki napędowej nie zdradza, że produkuje 220 KM i 200 Nm, co pozwala rozpędzić auto do "setki" w mniej niż 5 sekund. (Fot. Grzegorz Kozera)

13 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Blokada mechanizmu różnicowego oraz płyta pod silnikiem sprawia, że nawet głębokie koleiny są niestraszne Peugeotowi. (Fot. Grzegorz Kozera)

14 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Zmodyfikowane zawieszenie, wielotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz większe tarcze pozwalają prowadzić auto w wyjątkowo agresywny sposób. (Fot. Grzegorz Kozera)

15 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Tego typu skok spowodowałby "przełamanie" w pół większości seryjnych aut. Dzięki rozbudowanej klatce bezpieczeństwa, Peugeot jest w stanie znieść bez szwanku wiele więcej. (Fot. Grzegorz Kozera)

16 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Załoga jest chroniona przez rozbudowaną konstrukcję z rur stalowych. Do kubełkowych foteli jest przytwierdzona wielopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Hałas w środku wymusza używanie interkomu. (Fot. Grzegorz Kozera)

17 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Samochód ważący z załogą około 1150 kg bez problemu odrywa się od nawierzchni. (Fot. Grzegorz Kozera)

18 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

17-calowe alufelgi Speedline zapewniają wraz z oponami Michelin wysoką przyczepność. Stosunkowo niewielki skok zawieszenia w asfaltowej specyfikacji sprawia, że o skoki na hopach nie trudno. (Fot. Grzegorz Kozera)

19 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Rajdy szutrowe za sprawą licznych wzniesień i nierówności stanowią świetna okazję do przetestowania zachowania aut w powietrzu. (Fot. Grzegorz Kozera)

20 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Mimo silnika umieszczonego z przodu, Peugeot nie ma tendencji do przesadnego "nurkowania" podczas skoków dzięki optymalnemu rozmieszczeniu elementów wyposażenia wnętrza. (Fot. Grzegorz Kozera)

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury