Peugeot 206 Super 1600

None

Obraz

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Hydrauliczny hamulec ręczny pozwala w widowiskowym stylu pokonywać nawroty. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Mimo napędu tylko na przednią oś, samochód może pokonywać zakręty efektownymi poślizgami. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Auta klasy S1600 na szutrach nie mają szans nawet ze starszymi rajdówkami z napędem na 4 koła. Ale emocje zapewniane kibicom nie są mniejsze. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szutrowa droga pokryta koleinami sprawia, że auta S1600 tracą cenne sekundy nawet względem słabszych aut 4x4. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szutrowe rajdy są uwielbiane przez kibiców ze względu na styl, w jakim zawodnicy pokonują zakręty. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Odrobina szutru wystarczy, by nawet auto z napędem na przednią oś pokonało zakręt efektownym "bokiem". (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Dzięki blokadzie mechanizmu różnicowego, aut jest w stanie rozpędzać się, nawet gdy jedno z kół będzie stykało się z bardzo śliskim fragmentem drogi. (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Załodze nieraz przychodzi pokonywać watersplashe na "ślepo". (Fot. Grzegorz Kozera)

/ 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Szybki przejazd przez strumień przepływający przez drogę kończy się nieraz oderwaniem zderzaka, albo wypaczeniem rozgrzanych tarcz hamulcowych. (Fot. Grzegorz Kozera)

10 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Cięcia zakrętów, a także przebite opony często prowadzą do odłamania fragmentów zderzaka oraz nadkola. (Fot. Grzegorz Kozera)

11 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Śliska nawierzchnia nie jest optymalna dla aut Junior WRC - koła potrafią buksować nawet na wysokich biegach. (Fot. Grzegorz Kozera)

12 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Niepozorny wygląd jednostki napędowej nie zdradza, że produkuje 220 KM i 200 Nm, co pozwala rozpędzić auto do "setki" w mniej niż 5 sekund. (Fot. Grzegorz Kozera)

13 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Blokada mechanizmu różnicowego oraz płyta pod silnikiem sprawia, że nawet głębokie koleiny są niestraszne Peugeotowi. (Fot. Grzegorz Kozera)

14 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Zmodyfikowane zawieszenie, wielotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz większe tarcze pozwalają prowadzić auto w wyjątkowo agresywny sposób. (Fot. Grzegorz Kozera)

15 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Tego typu skok spowodowałby "przełamanie" w pół większości seryjnych aut. Dzięki rozbudowanej klatce bezpieczeństwa, Peugeot jest w stanie znieść bez szwanku wiele więcej. (Fot. Grzegorz Kozera)

16 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Załoga jest chroniona przez rozbudowaną konstrukcję z rur stalowych. Do kubełkowych foteli jest przytwierdzona wielopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Hałas w środku wymusza używanie interkomu. (Fot. Grzegorz Kozera)

17 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Samochód ważący z załogą około 1150 kg bez problemu odrywa się od nawierzchni. (Fot. Grzegorz Kozera)

18 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

17-calowe alufelgi Speedline zapewniają wraz z oponami Michelin wysoką przyczepność. Stosunkowo niewielki skok zawieszenia w asfaltowej specyfikacji sprawia, że o skoki na hopach nie trudno. (Fot. Grzegorz Kozera)

19 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Rajdy szutrowe za sprawą licznych wzniesień i nierówności stanowią świetna okazję do przetestowania zachowania aut w powietrzu. (Fot. Grzegorz Kozera)

20 / 20<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8157330&kat=45074><b>Peugeot 206 Super 1600</a></b>

Obraz

Mimo silnika umieszczonego z przodu, Peugeot nie ma tendencji do przesadnego "nurkowania" podczas skoków dzięki optymalnemu rozmieszczeniu elementów wyposażenia wnętrza. (Fot. Grzegorz Kozera)

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro