Peugeot 2008 DKR

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka