Peugeot 2008 DKR

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

/ 7Ujawniono specyfikację

Obraz
© zdjęcie producenta

Francuska marka z lwem w logo postanowiła wrócić do ścigania w najsłynniejszym rajdzie terenowym. Pojazdem, którym wystartują fabryczni kierowcy zespołu będzie 2008 DKR. Peugeot ujawnił właśnie specyfikację tego auta. Nie obyło się bez zaskoczenia.

Dakar to bez wątpienia jeden z najbardziej wymagających rajdów terenowych na świecie. Sukces w tej imprezie oznacza dla producenta zwycięskiego samochodu ogromny efekt reklamowy. Nic więc dziwnego w tym, że pragnący poprawić swoją pozycję na europejskim rynku Peugeot postanowił włączyć się do rywalizacji. Zespół Peugeot-Total przybliżył osiągi samochodu, którym na południowoamerykańskie trasy ruszą Carlos Sainz oraz Cyril Despres.

Budowana na tę okazję, wyczynowa terenówka o nazwie 2008 DKR będzie dysponowała napędem na jedną oś. Skąd taka decyzja? Dzięki temu samochód może mieć większe koła z 37-calowymi oponami, a także większy skok zawieszenia. Dodatkowo regulamin Dakaru przewiduje, że samochody z napędem na dwa koła mogą dysponować urządzeniem pozwalającym na kontrolowanie ciśnienia w oponach z kabiny. Przy pokonywaniu wydm daje to sporą przewagę nad samochodami czteronapędowymi. Poza tym terenówka z napędem na jedną oś będzie lżejsza, co podczas jazdy po niezwiązanym podłożu ma ogromne znaczenie.

Sercem Peugeota 2008 DKR jest centralnie umieszczony silnik Diesla. Jednostka w układzie V6 o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 800 Nm ma zapewnić maksymalną prędkość na poziomie 200 km/h. Pomiędzy nim i kołami znajdzie się ustawiona wzdłużnie, sześcioprzełożeniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. By zapewnić odpowiedni zasięg, na pokładzie wygospodarowano miejsce na ogromny bak mieszczący 400 l paliwa.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła