Peugeot 107 1.0 68KM

Mały, francuski samochodzik dobrze radzi sobie w zatłoczonym mieście, a jego atutem jest zgrabnie zaprojektowana karoseria. Wnętrze nie spodoba się jednak każdemu

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

/ 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

10 / 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

11 / 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

12 / 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

13 / 13Lew do miejskiej dżungli

Obraz
© Piotr Mokwiński

Najmniejszy w rodzinie Peugeot przeszedł już w swojej karierze dwa liftingi. Jak wygląda? Krótki, szeroki, przyozdobiony dużymi zderzakami. Znaki charakterystyczne to szeroki „uśmiech” tworzony przez atrapę chłodnicy, nieproporcjonalne, ale ciekawie zaprojektowane klosze reflektorów przednich oraz zgrabny tył pojazdu.

Wnętrze prezentowanego Peugeota często staje się powodem sporów pomiędzy prześmiewcami a wyznawcami minimalizmu. Na konsoli centralnej zabrakło miejsca na nawiew, chociaż klimatyzacja działa bardzo efektywnie. Przed kierowcą trójramienne koło sterowe a za nim prędkościomierz, który zdaje się być pomysłem wdrożonym do projektu w ostatniej chwili. Konsola centralna składa się z wysoko umieszczonego radia. Poniżej odnajdujemy oryginalny panel klimatyzacji z podświetleniem przypominającym nastrojową lampkę nocną.

Tylną kanapę oraz bagażnik traktować powinniśmy z przymrużeniem oka. Dalszy wyjazd z kompletem pasażerów odpada, ponieważ 139 litrów przestrzeni bagażowej jest głównym ogranicznikiem. Na szczęście, po złożeniu kanapy uzyskujemy aż 751 l.

Trzycylindrowa jednostka benzynowa o pojemności 1.0 l pracującą pod maską prezentowanego auta. 107 waży nieco ponad 850 kg, przez co 68 koni mechanicznych oraz 93 Nm momentu obrotowego generowanych przez silnik, sprawnie radzą sobie z samochodem.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka