Passat R36
None
Passat R36
Zmieniony grill oraz zderzak z dyfuzorem dodał agresji przedniej części Passata R36.
Passat R36
Przednia część sedana oraz kombi jest identyczna. Zmiany rozpoczynają się na wysokości tylnych drzwi. Cięższe kombi przyśpiesza do "setki" w 0,2 sekundy dłużej.
Passat R36
Obniżone zawieszenie, wzmocnione hamulce oraz wielkie koła współtworzą obraz najszybszego Passata w historii.
Passat R36
Wyróżnikiem R36 są dwie chromowane rury wydechowe oraz spojler na tylnej klapie.
Passat R36
Kombi łączy praktyczność z osiągami na miarę auta sportowego. Reling dachowy należy do seryjnego wyposażenia.
Passat R36
Wersje R36 będą oferowane w specjalnie przygotowanym kolorze "Deepblue Perleffekt". Podobny lakier trafił wcześniej na - ciepło przyjętego przez klientów - Golfa R32.
Passat R36
Aluminiowe dekoracje deski rozdzielczej, konsoli środkowej i pedałów, a także poręczna kierownica ożywiła nieco nudne wnętrze Passata.
Passat R36
Automatyczna przekładnia DSG należy do wyposażenia seryjnego. Skomplikowany układ sterujący oraz dwa sprzęgła zmieniają biegi w ciągu ułamków sekund.
Passat R36
Kierowca na pewno nie będzie narzekał na nudę - 300 koni pod maską pozwoli zmierzyć się z Porsche, a napęd na cztery koła sprawdzi się w zimowych warunkach.
Passat R36
Wykończone skórą fotele kubełkowe zapewniają idealne trzymanie boczne. Zostały wyposażone w boczne poduszki powietrzne oraz elektryczną regulację.
Passat R36
Pod maską drzemie V6 o pojemności 3.6 litra. Bezpośredni wtrysk pozwolił uzyskać 300 KM, co aż nadto wystarcza do napędu Passata - podstawowa wersja ma trzykrotnie mniejszą moc...