Hyundai Terracan
Jeśli nadal nie boimy się obcować z samochodem wykonanym z użyciem plastików niskiej jakości, czeka na nas Hyundaia Terracana. Ta koreańska "terenówka" z mizernymi zdolnościami do off-roadowej jazdy, będąca następcą sprawdzonego Gallopera, swoje życiowe powołanie znalazła w roli holownika. Mocna konstrukcja nosząca wyraźne znamiona azjatyckiego designu skrywa stosunkowo przestronne wnętrze, którego wykonanie nie zasługuje pozytywny komentarz.
Niemniej jednak, przewiezienie typowej rodziny nie nastręcza dlań problemów. Pod maską Terracana spotkać możemy dwa silniki benzynowe, zasługujące na uwagę amatorów instalacji LPG. Obie widlaste szóstki dysponują pojemnością 3,5 l generując odpowiednio 195 i 200 KM. Pośród jednostek wysokoprężnych wybór ogranicza się do 2,5 TD, 2,9 DLS bądź CRDI (odpowiednio 100, 150 i 163 KM).