Isuzu Trooper
W roli nadwornego holownika dla miłośnika żeglarstwa należycie sprawdzi się także Isuzu Trooper w trzeciej odsłonie. Owa generacja obecna w salonach od 1999 do 2002 roku nie zdobyła zbyt dużej popularności, jednak nie przekreśla to jej walorów użytkowych i jakości wykonania typowej dla producenta popularnych ciężarówek. Pozbawione finezji kształty nadwozia w opinii właścicieli ułatwiają nie tylko terenowe eskapady, ale także znacząco upraszczają ewentualne naprawy blacharskie.
Po wnętrzu azjatyckiego samochodu nie możemy się zbyt wiele spodziewać, w istocie Trooper oferuje ergonomię w twardym, plastikowym i siermiężnym zarazem wydaniu. O siłę ciągu troszczą się nieskompilowane silniki zdolne wytrzymać wiele, wespół z pancernym mechanizmem rozdziału mocy pomiędzy obie osie. Benzynowy napęd reprezentuje 3,5-litrowy V6 z mocą 215 KM, zdolny bezawaryjnie i dostojnie pracować także na tańszym paliwie - LPG. Zwolennicy silników Diesla muszą sięgnąć po 159-konną jednostkę 3,0 DTI.