WAŻNE
TERAZ

Wszystko jasne. Polska poznała rywala w barażu!

Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro