Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

/ 9Opel Vectra C 1,9 150 KM CDTI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Jednym z najpopularniejszych graczy średniej klasy, kilka lat temu była Vectra C. Oplowska konstrukcja weszła na rynek w 2002, niemal z marszu stając się ulubienicą flot. Od tamtego czasu polskie drogi przemierza tysiące Vectr w firmowych barwach niebaczących na przepisy ruchu drogowego. Ogromna popularność w wielu instytucjach może świadczyć o wytrzymałości i dopracowaniu modelu, jakże potrzebnych aspektach w ciągu wytężonej eksploatacji. Design ostatniego wcielenia Vectry zupełnie zrywa z poprzedniczką głęboko tkwiącą w latach 90. Do neutralnej sylwetki projektanci ukradkiem przemycili znamiona dynamiki i nieodzownej elegancji. Zwłaszcza prezentowanemu na zdjęciach sedanowi (w ofercie znalazł się także liftback oraz kombi) nie można jej odmówić. Wnętrze średniego Opla w zależności od wersji wyposażeniowej może zachwycić lub skutecznie zniechęcić do dalszego poznania.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła