Opel Insignia

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

10 / 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro