Opel Insignia

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

/ 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

10 / 10Zmiana totalna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nadwozie nowej Insignii jest jeszcze dłuższe i wymiarami zbliża się do segmentu E. Jednak postawiono też na bardziej dynamicznie prezentują się sylwetkę, a to oznacza, że linię dachu poprowadzono o 29 mm niżej. Tak samo obniżono pozycję foteli, a to oznacza, że wrażenia zza kierownicy są bardziej sportowe, natomiast konsola centralna mocno otacza kierowcę i pasażera.

Stylistycznie nowa Insignia to totalna odmiana, a przy okazji samochód globalny, który musi przypaść do gustu zarówno w Europie (jako Opel i Vauxhall), Ameryce i Chinach (jako Buick) oraz w Australii (jako Holden). Jednak wydaje się, że stylistom udało się osiągnąć bardzo dobry kompromis pomiędzy elegancją wymaganą od samochodu tej klasy, a dynamicznie prezentującymi się detalami. Opal chwali się również, że udało się osiągnąć najniższy w klasie współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Od strony marketingowej całość ma podkreślać nazwa – teraz wersja 5-drzwiowa nazywa się Grand Sport.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne