Opel Corsa OPC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

/ 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

10 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

11 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

12 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

13 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

14 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

15 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

16 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

17 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

18 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

19 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

20 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

21 / 21Szatański mieszczuch

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

W zeszłym roku poznaliśmy piątą generację Corsy. Najlepiej sprzedający się Opel na Starym Kontynencie właśnie zyskał najmocniejszą odmianę sygnowaną emblematem OPC. Od debiutu pierwszej odmiany GSI minęło już 26 lat. W tym czasie moc wzrosła ponad dwukrotnie, auto urosło do wymiarów kompaktów sprzed dziesięciu lat, a wyposażenie zadowoli większość miłośników elektronicznych gadżetów. W sportowej wersji zyskujemy w standardzie szperę przedniej osi, turbodoładowany silnik i agresywny wygląd zdradzający potencjał jednostki napędowej.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
4-metrowe auto miejskie już od połowy lat 80. zapełnia ulice większości miast na całym świecie. W Polsce od dwóch dekad znajduje się wśród najlepiej sprzedających się samochodów segmentu B. Tradycja budowania sportowych modeli sięga końca lat 80., gdy w katalogu pojawiła się odmiana GSI. Wówczas konkurencji należało upatrywać w Polo G40. Dziś sytuacja mocno się zmieniła i większość producentów ma w swej ofercie małego hot-hatch’a. Corsa na tle rywali wyróżnia się wyjątkowo zadziornym designem i mocą przekraczającą granicę dwustu koni.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka