Opel Adam Rocks

Adam nigdy nie zyskał popularności Fiata 500 w Polsce, ale nie można mu odmówić uroku. Na pewno zdecydowanie lepiej poczują się w nim kobiety, dla których stylowa torebka i rzucający się w oczy samochód stanowią ważne elementy codziennej garderoby

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

10 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

11 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

12 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

13 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

14 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

15 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła