Opel Adam Rocks

Adam nigdy nie zyskał popularności Fiata 500 w Polsce, ale nie można mu odmówić uroku. Na pewno zdecydowanie lepiej poczują się w nim kobiety, dla których stylowa torebka i rzucający się w oczy samochód stanowią ważne elementy codziennej garderoby

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

/ 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

10 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

11 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

12 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

13 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

14 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

15 / 15Modny typ

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.

Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro