Opel Adam Rocks
Modny typ
Adam nigdy nie zyskał popularności Fiata 500 w Polsce, ale nie można mu odmówić uroku. Na pewno zdecydowanie lepiej poczują się w nim kobiety, dla których stylowa torebka i rzucający się w oczy samochód stanowią ważne elementy codziennej garderoby
Ma zaledwie 375 centymetrów długości, 181 szerokości i 149 wysokości, przez co parkowanie nim w mieście należeć będzie do przyjemności. Potrafi zawrócić na niecałych 11 metrach, a w opcji ma materiałowy i otwierany dach. Nie cały, więc nie zaliczymy go do roadsterów, ale i tak wystarczy, aby na plaży poczuć wiatr we włosach. Trzydrzwiowe nadwozie otrzymało szereg na tyle atrakcyjnych elementów, że niewiele osób nie zawiesi na małym Oplu oka. Proporcjonalnej karoserii brakuje tylko ksenonowego oświetlenia, bo modne LED-y do jazdy dziennej są, i to widoczne z daleka. Na 17 lub 18-calowych obręczach wraz z pakietem czarnych, plastikowych nakładek Adam wygląda po prostu ciekawie. Niezłego efektu dopełnia odcinający się dach i słupki utrzymane w ciemnej tonacji. Z daleka można pomyśleć, że to faktycznie roadster.
Wnętrze niewielkiego przedstawiciela segmentu A kontynuuje oryginalną stylizację nadwozia i wyraźnie odcina się od pozostałych modeli Opla. Z uwagi na fakt, że mamy do czynienia z autem lifestylowym i konkurentem Fiata 500, katalog detali i wykończeń pozwala stworzyć unikatową konfigurację. Materiałowa lub skórzana tapicerka (czarna, brązowa, kremowa, czerwona), kierownica z brązowymi lub białymi wstawkami, czy centralny kokpit uzupełniony wstawkami w tej barwie, to tylko część z bardzo wielu możliwości.