Fiat
Kończącego się 2012 roku Fiat w Polsce nie może zaliczyć do udanych. Głównym powodem takiej sytuacji jest patriotyczna decyzja władz koncernu odnośnie lokalizacji produkcji nowej Pandy. Niemniej jednak wciąż z nadwiślańskich linii produkcyjnych zjeżdża poprzednia generacja Pandy sygnowana przydomkiem Classic oraz model 500 - tańszy konkurent Mini. Sowity, 24-procentowy upust zwiastuje nieuchronny koniec rynkowego żywota wspomnianej Pandy II. Decydując się zakup rodzimego wyrobu z czterocylindrowym silnikiem 1,2 o mocy 69 KM w wariancie MyLife zyskujemy 9 000 złotych, zostawiając w dilerskiej kasie niespełna 29 000. "Dodatkowe" 9 000 wystarczy na pokonanie 23 000 kilometrów. Niewiele mniejszym rabatem objęta jest nowa Panda wyposażona w ten sam 69-konny silnik. Płacąc 34 590 złotych do dyspozycji mamy jeszcze 8 400 złotych (20 proc.), które możemy przeznaczyć na zakup radia i aluminiowych obręczy.