| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8681/kangoo-2006-02.jpg',550,307) ) |
| --- | Renault ujawniło właśnie cennik odświeżonego modelu Kangoo. Choć model niezbyt się zmienił, to jego funkcjonalność i relatywnie niska cena powinny zainteresować amatorów pojemnych - czy to służbowych, czy rodzinnych - samochodów. Szkoda, że polski importer nie zdecydował się w pełni wykorzystać potencjału tego modelu...
ODWIEDŹ GALERIĘ NOWEGO KANGOO
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8681/kangoo-2006-03.jpg',550,387) ) |
| --- | Producent nie wprowadził żadnych rewolucyjnych zmian w wyglądzie sprzedawanego już ósmy rok modelu Kangoo. Przeprojektowano nieco grill, ale trudno tę korektę uznać za zauważalną zmianę. Zdecydowano się uatrakcyjnić wygląd samochodu oferując lakierowane w kolorze nadwozia zderzaki (w lepszych wersjach wyposażenia). Wprowadzono też trzy nowe kolory nadwozia. Wprowadzono nowe wykończenie wnętrza i nowe tkaniny tapicerskie.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8681/kangoo-2006-05.jpg',550,385) ) |
| --- | Podobnie jak dotąd, do dyspozycji pozostaje gama dwóch silników wysokoprężnych dCi o pojemności 1,5 litra, a także trzy silniki benzynowe: 1,2; 1,4; 1,6 litra. Szkoda, że polski importer nie zdecydował się wprowadzić oferowanych za granicą wersji wyposażonych w fabryczną instalację na LPG lub gaz ziemny. Instalację LPG przygotowano dla wersji 1,2 litra, zaś instalację na gaz ziemny dedykowano wersji 1,6 litra. Na koniec ceny. Najtańszy, benzynow Kangoo 1,2 kosztuje 49 750 zł. Za najtańszą wersje wysokoprężną zapłacić trzeba 55 tys. Importer wyjaśnia, że właśnie duże powodzenia niedrogiej, a mocnej i dynamicznej wersji wysokoprężnej pozbawia sensu wprowadzanie modelu 1,2 LPG.