WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Nowy Mercedes Klasy A 

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto - Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

/ 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

10 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

11 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

12 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

13 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

14 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

15 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

16 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

17 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

18 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

19 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

20 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

21 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

22 / 22Mercedes Klasy A

Obraz
© zdjęcie producenta

Po dwóch latach od premiery, Mercedes odświeżył swoje najmniejsze auto – Klasę A. Gdy samochód tej generacji pojawił się na rynku, wywołał falę zachwytów. Od swojego poprzednika różnił się dosłownie wszystkim. Obecne zmiany nie są już jednak tak radykalne.

Podobnie jak w przypadku właściwie każdego faceliftingów, również tutaj najbardziej widocznymi zmianami są nowe zderzaki oraz reflektory. Te ostatnie można zamówić teraz z diodami LED (standard w sportowym wariancie A45 AMG). Miłośnicy modelu doszukają się też nieco inaczej osadzonych wydechów oraz zmodernizowanych tylnych lamp.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy