| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10956/hyundai-getz-fun-01.jpeg',550,397) ) |
| --- | Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży pierwszych egzemplarzy wyprodukowanych w 2007 roku, w ofercie Hyundai'a pojawiły się dwie nowości: limitowana wersja Top-Line trzech modeli Atos, Getz i Akcent, oraz nowa wersja Sonaty.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8462/sonata-2005-06.jpeg',550,424) ) |
| --- | Stara reguła handlowa mówi, żeby zamiast sprzedawać tyle samo za mniej pieniędzy, dawać więcej za tyle samo pieniędzy. Wedle tej zasady skonstruowano ofertę serii Top-Line. Atos Top-Line wyposażony jest w dwie poduszki powietrzne oraz system ABS z EBD, a jego cena wynosi 30 900 – czyli zaledwie o 2 tys więcej, niż podstawowa wersja Atos Prime sprzedawana poza promocją. Modele Getz i Accent w wersji limitowanej Top-Line posiadają w standardzie klimatyzację, a ich ceny wynoszą odpowiednio 39 200 zł (Getz) i 46 500 zł (Accent).
Z nadejściem modeli z rocznika 2007 zadebiutował również Hyundai Sonata z nowym, 2-litrowym silnikiem benzynowym pracującym w technice zmiennych faz rozrządu. Jego moc maksymalna 145 KM. Uzyskiwana jest 6000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 188,3 Nm przy 4250 obr./min. Napędzana tym motorem Sonata spala średnio 8 l/100 km. Już podstawowa wersji wyposażenia obejmującej m.in. 6 poduszek powietrznych, EBS z EBD, system ESP, asystenta hamowania BAS, klimatyzację, pełną elektrykę szyb, zamek centralny z pilotem i autoalarmem, radio ze sterowaniem w kole kierownicy i felgi aluminiowe. Za auto zapłacić trzeba 78 900 zł.