Nowe Punto Evo

None

Obraz

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

/ 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

10 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

11 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

12 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

13 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

14 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

15 / 15Fiat Punto Evo

Obraz

Fiat Punto Evo, czyli Grande Punto po liftingu, miał swój debiut na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Pod maską odświeżonego Punto znajdą się silniki Diesla Multijet drugiej generacji o pojemności 1.3 l oraz benzynowy silnik o pojemności 1.4 l, wyposażony w technologię MultiAir. W ofercie będą też dwupaliwowe silniki, zasilane metanem lub gazem LPG i benzyną.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro