Trwa ładowanie...

Nowe Polo – nowy styl VW?

Nowe Polo – nowy styl VW?
dh1lfxk
dh1lfxk

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8367/polo-vw-2005-01.jpg',600,401) ) |
| --- | Volkswagen ujawnił pierwsze zdjęcia nowej generacji Polo, oraz przekazał pierwsze informacje o zmianach w gamie jego silników. Producent deklaruje, że nowe Polo – po debiutującym właśnie Passacie – jest drugim modelem określającym nowy styl marki VW. Jakimże jest ów styl, i co wspólnego mają ze sobą nowe Polo i Passat?
Projektanci zdecydowanie starali się uatrakcyjnić wygląd Polo - tego dowiadujemy się z komunikatu prasowego, który donosi o nowych dynamicznych akcentach, podobieństwie wersji trzydrzwiowej do coupe. Jednak zmiany wobec modelu poprzedniego określić można jako powściągliwe. O ile nowy Passat jest przebojowy i zdecydowanie efektowniejszy od poprzednika, o tyle nowe Polo zdaje się zaledwie podrasowane. Efekt jest pozytywny, ale bez brawury – i może tak włąśnie miało być. Komunikaty prasowe zawsze pełne są emfazy i w każdym nowym przetłoczeniu maski widzą rewolucję stylistyczną… a nowe Polo po prostu unowocześniono, nie zmieniając charakteru ani przeznaczenia modelu. Polo jest dłuższe o 19 mm, a szerokość i wysokość pozostały niezmienione wobec dotychczasowego modelu. Nic nie wiadomo jeszcze o nowym wyglądzie wnętrza, poza tym, że na pewno zmienione zostaną kierownice.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8367/polo-vw-2005-02.jpg',600,495) ) |
| --- | Nowe Polo dysponować będzie szeroką paletą silników: aż pięć benzynowych i cztery diesle do wyboru. Najsłabszy silniczek benzynowy będzie – tak jak teraz - dysponował mocą 55 KM, zaś najsilniejszy 100 KM. Znacznie atrakcyjniej zapowiadają się silniki wysokoprężne, w których gamie poczyniono pewne zmiany. Najsłabszy dysponuje teraz mocą 70 KM, a najsilniejszy 130 KM. Montowany dotychczas motor 1.9 SDI ( 64 KM) zastąpi 1,4 TDI o mocy 70 KM, zaś montowany dotychczas 1,4 TDI zyska więcej mocy (zamiast 75 KM, 80 KM).
Producent zapowiada podniesienie standardu wyposażenia standardowego, do którego zaliczać się teraz mają dwie poduszki przednie i boczne. …Jednak zapowiedzi te dotyczą rynku niemieckiego, więc nie wiadomo na jaką specyfikację zdecyduje się polski importer. Nie wiadomo też, jak wyglądać będą ceny nowego Polo. Teraz, za najuboższą wersję benzynową zapłacić trzeba ponad 40 tys, a najtańszy dieselek kosztuje ponad 50 tys.
ODWIEDŹ GALERIĘ VOLKSWAGENA

dh1lfxk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dh1lfxk
Więcej tematów