Koncern Fiat ma nowe logo. Jest to kwadrat, w który są wpisane niebieskimi literami na szaro - srebrnym tle słowa FIAT GROUP, oddzielone czerwoną kreską.
br> Nowe logo ma wizualizować oblicze firmy, która usiłuje dokonać głębokiej przemiany kulturowej i świadomościowej wśród swoich pracowników i która nastawiona jest na ciągły, szybki rozwój gamy produktów i prowadzenie badań technologicznych. Kwadrat symbolizować ma racjonalne pomysły i solidność; kolor szaro-srebrny jest symbolem technologii; niebieski nawiązuje, choć ma trochę inny odcień, do koloru dawnego logo. Element centralny logo – krótki czerwony znak, kreska spełniająca dwojaką funkcję: z jednej strony ma zwracać uwagę na samo logo, a z drugiej – oznajmiać, że zamknięta przestrzeń kwadratu jest otwarta na świat zewnętrzny i nastawiona na prowadzenie z nim ciągłego, bezpośredniego i przejrzystego dialogu.
Nowe logo, które zostało zaprojektowane przez firmę „Robilant Associati”, zastępuje logo, które było symbolem Grupy przez ponad czterdzieści lat: pochylone romby, symbolizujące cztery litery składające się na nazwę Fiat.