Trwa ładowanie...
wiadomości
06-03-2008 14:05

Nowe logo Dacii

Nowe logo Dacii
d1rgy5y
d1rgy5y

Sprzedaż samochodów marki Dacia charakteryzuje się ciągłą tendencją wzrostową, przy czym wzrost ten w samym 2007 roku wyniósł 17,2%. Dzięki sukcesowi modelu Dacia Logan MCV, szczególnie silny wzrost zanotowano w Europie Zachodniej (+67,9%).

Cztery lata po wprowadzeniu na rynek modelu Logan oferta marki Dacia wzbogaciła się o model Dacia Sandero, 5-drzwiowy hatchback, solidny, duży i przystępny cenowo. W 2008 roku Dacia oferuje swoim klientom (w zależności od rynku) pięć modeli:

- Logan sedan

d1rgy5y

- Logan MCV

- Sandero

- Logan Van

- Logan Pick-up

Pięć nowoczesnych, niezawodnych i solidnych modeli oferowanych przez Dacię, jest zgodnych z tożsamością marki, która jest postrzegana jako otwarta na potrzeby klientów (przestronne, przystępne cenowo samochody) i pomysłowa. Otwarta na potrzeby klientów, gdyż każdy z modeli zapewnia rekordową ilość miejsca we wnętrzu po przystępnej cenie. Pomysłowa, gdyż gama atrakcyjnych pojazdów oferowanych przez markę Dacia po niskich cenach, to efekt antycypacji potrzeb klientów o pragmatycznym podejściu, którzy przede wszystkim oczekują od auta bezstresowej eksploatacji. Dacia nadąża za aktualnymi tendencjami i potrzebami rynkowymi, wyprzedzając konkurencję dzięki umiejętności szybszego dostrzeżenia nowych możliwości oferowanych przez rynek.

d1rgy5y

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży modelu Sandero, rok 2008 będzie rokiem o strategicznym znaczeniu dla rozwoju marki Dacia. Nowe logo Dacii, po raz pierwszy zaprezentowane na salonie w Genewie, podobnie jak produkty marki wyraża nowoczesność, prostotę i solidność. Zachowany został niebieski kolor, który jest symbolicznie związany z marką, przybierając w nowym logo głębszą i szlachetniejszą tonację.

d1rgy5y
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1rgy5y
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj