W Warszawie rozpoczęło działalność nowe Centrum Szkoleniowe Mitsubishi Motors. Ma ono za zadanie podnosić kwalifikacje pracowników oraz dilerów japońskiej marki.
Według długofalowej polityki Mitsubishi szkolenia są jednym z najistotniejszych elementów rozwoju i doskonalenia sieci dilerskiej. Przechodzą je zarówno dyrektorzy stacji, jak i pracownicy salonów i serwisów. Obejmują one takie obszary jak m. in. zarządzanie, komunikacja, jakość obsługi klienta czy wiedza o produktach.
Nowe Centrum Szkoleniowe, które zlokalizowano przy ulicy Szyszkowej 43, ma powierzchnię 260 metrów kwadratowych. Składa się z 2 sal szkoleniowo-prezentacyjnych, zaplecza socjalnego i 100-metrowego warsztatu technicznego, wyposażonego w podnośnik i pełen komplet narzędzi diagnostycznych.
- _ Inauguracja naszego nowego ośrodka szkoleniowego zbiegła się w czasie z cyklem szkoleń związanych z wprowadzeniem na rynek najnowszego modelu Mitsubishi: crossovera ASX. Do końca roku w ośrodku odbędzie się także kilkadziesiąt innych szkoleń i sesji treningowych _ - podkreśla Arkadiusz Tomala dyrektor zarządzający polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors