Nowe Audi A3 

Jedna z najistotniejszych premier nadchodzącego salonu motoryzacyjnego w Genewie!

Obraz

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

/ 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

10 / 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

11 / 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

12 / 12Nowe Audi A3

Obraz

Czy zaskoczył nas wygląd nwoej A3-ki? Nie specjalnie. Linię nadwozia rozpoznajemy od razu, ale wiedzieliśmy, że tak będzie, w tej klasie aut nie może być drastycznych zmian. Inżynierowie Audi dostali takie właśnie zadanie, połączyć coś dobrze nam znanego jednak w innym wydaniu.

W stylistyce A3 nawiązuje do reszty modeli. Znajdziemy tu duży grill single-frame, ostre reflektory LED, jest także przetłoczenie, które przenosi nas w kierunku tyłu, tak charakterystyczne dla stylistyki tej marki.

Wnętrze jest bardziej dynamiczne. Od razu rzucają się w oczy wyprofilowane sportowe fotele oraz dynamiczne linie, zwłaszcza boczków. Panel środkowy dość mocno nawiązuje do swojego mniejszego brata A1, jednak znajdziemy także wiele akcentów z wyższych modeli. Pod względem wyposażeniowym A3 chce zdecydowanie dorównać klasie wyższej choćby takimi elementami jak bardzo mocny komputer sterujący znacznie zmodyfikowanym systemem MMI.

Pod maską nowej generacji będziemy mogli spotkać dobrze wszystkim już znane silniki TFSI oraz TDI, W późniejszym okresie pod maskę A3 trafi również napęd hybrydowy. Nieoficjalnie Audi A3 ma być także pierwszym w pełni elektrycznym modelem marki.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro