Trwa ładowanie...

Nowatorska Klasa C

Nowatorska Klasa C
d1zt579
d1zt579

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12083/mercedes-c-2007-reklama-1.jpeg',550,412) ) |
| --- | Wprowadzając nowy model producent podkreśla zazwyczaj jego nowatorstwo. By jednak wzmóc jeszcze ekscytację klientów, Mercedes nie tylko zapowiada zalety nowej Klasy C, nim ta trafi do salonów dealerskich, ale i sposoby jej promowania, które oczywiście też mają być nowatorskie…

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12083/mercedes-c-2007-reklama-2.jpeg',300,500) ) |
| --- | Promocja nowej Klasy C rzeczywiście powinna być nowatorska, bo model ma zdobyć dla Mercedesa nową klientelę, a więc reklama powinna być inna niż dotychczas, inaczej wymyślana i zakomunikowana. Szacowny niemiecki producent chce bowiem nową Klasą C zawalczyć o młodych kierowców, którzy wybierali zazwyczaj bardziej drapieżne BMW Serii 3. Hasłem mającej już niebawem ruszyć kampanii będzie: “C-for Yourself”. Oczywiście „C-for” nawiązuje do wymowy słowa „see” (a wiec całość znaczy mniej więcej: sprawdź sam, sprawdź dla siebie). Wpasowuje się to w młodzieżową konwencję uproszczonych komunikatów wykorzystujących podobną wymowę niektórych liter, cyfr i słów, jak np. 4U (for you). By trafić w oczekiwania młodej, rozkochanej w gadżetach klienteli, po raz pierwszy w historii Mercedesa przygotowano film reklamowy w formie nadającej się do odbioru poprzez telefon komórkowy.

d1zt579

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12083/mercedes-c-2007-reklama-3.jpeg',550,412) ) |
| --- | Świat należy do odważnych, ale nie do głupich, więc Mercedes nie ogranicza się do rozwiązań awangardowych, a polega także na sposobach sprawdzonych. Jednym z nich będzie emitowana w stacjach telewizyjnych reklama, w której o zaletach nowej Klasy C przekonuje kierowca zaspołu Vodafone McLaren Mercedes Formula 1, Fernando Alonso. Celem tego 30/40 sekundowego filmiku jest przekonać odbiorcę, by osobiście doświadczył zalet Mercedesa Klasy C, co uczynić może umawiając się na jazdę próbna. Producent przygotował także zaawansowaną prezentację multimedialną, pozwalającą skonfigurować nowy model w oparciu o dostępne jego wersje i kolory.

ODWIEDŹ GALERIĘ KLASY C
Nie kwestionując trafności doboru reklam deklarujemy, że nawet nie oglądając filmów w telefonie komórkowym, ani nie wsłuchując się w tembr głosu demona prędkości z F1, oczekujemy z dreszczem emocji na pierwsze jazdy testowe. …I nie spoczniemy w służbie prawdy, nim polski importer nie zechce dowieść prawdziwości zapewnień producenta umożliwiając nam przejażdżkę nową Klasą C.

d1zt579
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1zt579
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj