Nowa Honda HR-V
Nowa Honda Hr-V to kolejna wersja znanego modelu
Honda HR-V - galeria
Honda HR-V wraca po latach w wielkim stylu. Miejski crossover japońskiej marki oferuje nowoczesne rozwiązania, wysokiej jakości materiały i, przede wszystkim, przestronne wnętrze z dużym bagażnikiem (470 l). Stylistycznie nie przypomina nietypowego modelu sprzed lat, ale ze swoim muskularnym nadwoziem wpisuje się w najnowsze trendy.
Honda HR-V - galeria
Honda postanowiła zaoferować klientom samochód kompletny. Do wyboru są tylko dwa silniki - benzynowy i wysokoprężny o zbliżonych osiągach (odpowiednio 130 i 120 KM). Są to po prostu najbardziej optymalne jednostki napędowe dla tego modelu. Również w przypadku wyposażenia klient nie ma dużego wyboru, gdyż już wersja podstawowa posiada niemal wszystko czego potrzeba, a druga odmiana wyposażeniowa, wymagająca dopłaty 5 tys. zł, nie posiada zaledwie kilku najdroższych dodatków.
Honda HR-V - galeria
Jak przystało na modnego crossovera, mierzące 4294 mm długości i 1772 mm szerokości auto wygląda masywnie. Stylistyka nowej Hondy HR-V nie jest ekstrawagancka, ale liczne przetłoczenia, charakterystyczny przedni pas i stylowo opadający dach tworzą model, który zwraca na siebie uwagę i na pewno nie jest nudny. W tej klasie prezencja jest bardzo ważna, bo to właśnie wygląd przyciąga kierowców do wszelkiej maści SUV-ów.
Honda HR-V - galeria
Specjaliści od wnętrza w Hondzie wpadli na jeszcze jeden wyjątkowy pomysł. W tej klasie twarde plastiki na drzwiach nie są niczym dziwnym - dopiero w przypadku większych i droższych samochodów producenci mogą zaoferować coś lepszego. Jednak w przypadku HR-V wymyślono zupełnie inne rozwiązanie - tapicerkę drzwi wykonano z tkaniny, która jest miękka i ciekawie wygląda, a nie wymaga stosowania tak drogich tworzyw. Warto przy tym wspomnieć, że również w innych miejscach wnętrza wykorzystano materiały,wysokiej jakości jak na tę klasę
Honda HR-V - galeria
Hondy w ostatnich latach stały się liderami pod względem wielkości przestrzeni bagażowej i nie inaczej jest z nowym crossoverem segmentu B. Bagażnik, który wraz ze schowkiem pod podłoga zmieści 470 l, dorównuje swoją wielkościom tym, które znajdziemy w niejednym kompaktowym kombi. Co więcej, specjalna konstrukcja tylnej, dzielonej kanapy pozwala złożyć ją w taki sposób, że uzyskiwana jest płaska podłoga przestrzeni bagażowej mieszczącej nawet 1533 l. Z drugiej strony, jeśli jest potrzeba przewiezienia czegoś wysokiego w pozycji stojącej (choćby nowych roślin do domu), to można podnieść do góry same siedziska tylnej kanapy uzyskując sporą przestrzeń przewozową za przednimi fotelami.
Honda HR-V - galeria
Biorąc wzór z firm z innych branż, Honda ze swoim modelem HR-V postanowiła ograniczyć wybór do wersji, która i tak byłaby najpopularniejsza. Oznacza to, że model podstawowy kosztuje 77 tys. zł, ale w przypadku wielu konkurentów odpowiednie doposażenie będzie oznaczało podobny wydatek.