Nissan Pulsar

Dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki. Czyżby? Nissan właśnie ponownie się w niej zanurzył, i to z własnej woli, prezentując po ośmiu latach przerwy kolejny model segmentu C

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

/ 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

10 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

11 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

12 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

13 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

14 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

15 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

16 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

17 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

18 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

19 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

20 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

21 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

22 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

23 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

24 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

25 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

26 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

27 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

28 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

29 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

30 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

31 / 31Nowy wymiar przestrzeni

Obraz
© Michał Grygier

Segment C jest niczym Big Mac rzucony w sam środek wybiegu krokodyli - walka o niego trwa w najlepsze, a konkurenci prześcigają się w wymyślaniu zachęt dla klientów, zarówno tych technologicznych jak i finansowych. Trzeba mieć solidne podłoże, żeby się odważyć na rywalizację z takimi zawodnikami jak Volkswagen, Ford, Toyota, Opel, Kia czy Hyundai... Nissan widocznie ma. Albo przynajmniej tak twierdzi.

Historia wygląda następująco. Kiedyś była Almera, pamiętacie? Wyjątkowo niezawodny samochód o przeciętnej urodzie. Z czasem sprzedawał się coraz gorzej, więc Nissan postawił na nową nazwę i nowy samochód - Tiida. Była niestety tak nijaka i tak nietrafiona w europejskie gusta, że w 2007 roku postanowiono nie brnąć dalej i całkowicie zrezygnować z klasycznego przedstawiciela w segmencie C. W ten sposób Nissan porzucił samochody kompaktowe. Teraz wraca. Ale z czym?

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła