Wprowadzi rewolucję w segmencie?
Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.
Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.