Nissan Pulsar

Nissan przedstawił szczegóły swojego nowego hatchbacka - modelu Pulsar. Marka liczy, że samochód ten wywoła prawdziwą rewolucję w segmencie C

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

10 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

11 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

12 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro