Nissan Pulsar

Nissan przedstawił szczegóły swojego nowego hatchbacka - modelu Pulsar. Marka liczy, że samochód ten wywoła prawdziwą rewolucję w segmencie C

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

/ 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

10 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

11 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

12 / 12Wprowadzi rewolucję w segmencie?

Obraz
© zdjęcie producenta

Cechą charakterystyczną przedniej części nadwozia jest masywna, zintegrowana ze zderzakiem osłona wlotu powietrza. Logo Nissana umieszczono we właściwym dla marki obramowaniu w kształcie litery V, której ramiona rozchylają się ku pokrywie silnika. Projektanci podkreślili łuki nadkoli, zastosowali wyraźne przetłoczenie boczne i przetłoczenie dolne, które dynamicznie unosi się ku tyłowi. Z tyłu znajdziemy lampy w kształcie bumerangu oraz głębokie wcięcie w zderzaku, które obniża krawędź załadunku bagażnika. Atletyczne linie podkreśla imitująca sportowy dyfuzor dolna część zderzaka.

Dzięki dużemu rozstawowi osi (2 700 mm) udało się wygospodarować we wnętrzu sporo miejsca, szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy. Mają oni do dyspozycji 692 mm na wysokości kolan. Bagażnik ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnego siedzenia wartość ta wzrasta do 1 395 l. Siedzący z przodu korzystają z 95-milimetrowych podłokietników. W konsoli środkowej umieszczono system informacji i rozrywki NissanConnect oraz przyciski i pokrętła sterujące układem ogrzewania/wentylacji. Wnętrze optycznie powiększa delikatnie wklęsła deska rozdzielcza. Zestaw wskaźników wyposażono w 5-calowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy prędkościomierzem i obrotomierzem. Można go dopasować do własnych potrzeb - na liście możliwych do wyświetlenia elementów znajdują się wskazówki z nawigacji, porady i ostrzeżenia czy aktualne parametry pojazdu.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3