Nissan Pulsar

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

/ 7Pełnoprawny kompakt

Obraz
© zdjęcie producenta

Wprowadzając na rynek model Pulsar, Nissan stara się nawiązać rywalizację w drugim co do wielkości segmencie samochodów w Europie. Ma jednak groźnych rywali, wśród których wymienić można VW Golfa, Opla Astrę, Toyotę Auris, Hyundaia i30 czy Kię cee?d.

Atutem, który ma przyciągnąć klientów, są zdaniem producenta nowinki technologiczne zastosowane w Pulsarze. Zastosowano tu szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wśród systemów oferowanych w nowym modelu są między innymi: elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Wśród rozwiązań stanowiących również element stylistyczny Pulsara są diodowe reflektory. Reflektory tego typu, po raz pierwszy zastosowane przez Nissana w modelach Qashqai i X-Trail, dają mocne, białe światło, a przy tym zużywają o 50 proc. mniej energii w porównaniu z tradycyjnymi żarówkami.

Wydajny i mocny zespół napędowy

W modelu Pulsar będą montowane tylko silniki z turbodoładowaniem. Pod maską będą mogły pracować: jednostka benzynowa 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz a diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 l. Pulsar będzie oferowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz z przekładnią automatyczną Xtronic.

Nowe standardy przestronności w kabinie

Dzięki najdłuższemu rozstawowi osi w swojej klasie (2 700 mm) oraz przemyślanej konstrukcji, Pulsar oferuje sporo miejsca na nogi oraz na wysokości ramion z tyłu w porównaniu z konkurencyjnymi modelami. 692 mm na poziomie kolan z tyłu to nawet więcej niż w przypadku wielu przedstawicieli segmentu D. Mimo to zewnętrzne wymiary pojazdu pozostały kompaktowe (4 385 mm długości), co ułatwia parkowanie na zatłoczonych miejskich ulicach.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła