WAŻNE
TERAZ

Tylko w WP: Ministra o nowych uprawnieniach inspekcji pracy

Nissan Note

Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

10 / 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

11 / 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro