Nissan Note

Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

/ 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

10 / 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

11 / 11Nietypowy mieszczuch

Obraz
© Tomasz Budzik

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano europejską wersję miejskiego Nissana Note. Model ten zachował formę łączącą małego minivana z hatchbackiem, dzięki czemu jest bardziej praktyczny i przestronny niż typowy przedstawiciel segmentu B.

Japońska odmiana tego modelu zadebiutowała już w lipcu 2012 r., teraz przyszedł czas na wersję przystosowaną do rynku europejskiego. Podstawową jednostką napędową będzie benzynowy silnik o pojemności 1,2 l produkujący 80 KM i 110 Nm. Ma on zapewnić średnie spalanie na poziomie 4,7 l/100 km. Alternatywą jest turbodoładowana jednostka DIG-S o takiej samej pojemności, która oferuje 98 KM i 142 Nm. W przypadku tego silnika zużycie paliwa ma wynieść 4,3 l/100 km. Trzecim napędem w ofercie jest diesel o pojemności 1,5 l, który pochodzi od Renault. Jednostka wysokoprężna dostarcza 90 KM i ma zapewnić zużycie paliwa na poziomie 3,6 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę