Nissan Note 1,4

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

/ 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

10 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

11 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

12 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

13 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

14 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

15 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

16 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

17 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

18 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

19 / 19Nissan Note 1,4

Obraz
© Piotr Mokwiński

Zaprezentowany w 2006 roku Nissan miał spełniać te same założenia co Modus. Oferować przestronną kabinę dla czterech dorosłych osób i rozsądnych rozmiarów bagażnik, jednym słowem auto miejskie dla rodziny. Design Note`a przywodzi na myśl poprzednią generację Micry K12, znaną z wyłupiastych reflektorów. Znacznie spokojniej prezentuje się tył nadwozia, czerpiący odrobinę szczegółów z uterenowionego X-Traila. Projektanci doskonale zdawali sobie sprawę do jakich kierowców kierowany jest powstający model, statecznych a także starszych użytkowników dróg. Idąc tą ścieżką nie sposób niczego zarzucić stylistyce wnętrza, typowej dla miejskich Nissanów tamtych lat. Twarde lecz należycie spasowane tworzywa tworzą nieskomplikowaną mozaikę wzbogaconą wystarczającą dozą ergonomii. Miejsce kierowcy oferuje szeroki zakres regulacji i przestrzeń dla większości Europejczyków, na dodatek wysoko poprowadzona linia dachu umożliwia jazdę bez zdejmowania kapelusza lub innego nakrycia głowy.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3