Nissan Navara 2.5 dCi
None
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
tb/
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
Terenowy pickup, który odnajduje się w mieście
Nissan Navara już od dłuższego czasu towarzyszy nam w codziennym życiu drogowym i nie zamierza zejść ze sceny.
Uniwersalny charakter i szereg rozmaitych zalet sprawiają, że to auto nawet dziś może zainteresować potencjalnego klienta. Kanciaste kształty mogą się podobać, a zeszłoroczny lifting tylko wzmocnił te odczucia. Wystrój wnętrza zyskał na atrakcyjności poprzez zauważalna zmianę designu kokpitu centralnego.
Przy okazji liftingu moc Navary podniesiono do 190 KM, a moment obrotowy do 450 Nm (przed liftingiem odpowiednio 171 KM i 403 Nm). Japończyk najwięcej ma do powiedzenia w ciężkich warunkach pracy. Tam gdzie klasyczny SUV nie może, tam Navarę pośle. Głębokie koleiny wypełnione błotem, sypki piach, tudzież leśny strumień, to dla bestsellerowego pickupa chleb powszedni.
tb/