Nissan Juke-R

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

10 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

11 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

12 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy