Nissan Juke-R

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

/ 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

10 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

11 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

12 / 12Najszybszy crossover świata

Obraz
© zdjęcie producenta

Juke-R to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną stylistyką crossovera Juke. Za osiągi odpowiada silnik o pojemności 3,8 litra wraz z zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R.

Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R.

Juke‑R nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka