Nissan Juke Nismo RS 

Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

/ 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

10 / 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

11 / 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

12 / 12Emocje w standardzie

Obraz
© WP.PL

Obok odświeżonego modelu Juke, który jest jedną z głównych atrakcji tegorocznego stoiska Nissana w Genewie, producent zaprezentował odmianę Nismo RS, nawiązującą bezpośrednio do bezkompromisowego Nissana GT-R Nismo. Najważniejszym komponentem zmodyfikowanej wersji Nismo jest silnik 1.6 DIG T o mocy zwiększonej z 200 do 218 KM. W wersji z napędem na jedną oś i z manualną skrzynią biegów jednostka generuje już nie 250, a 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oprócz tego, w celu zagwarantowania skutecznego przeniesienia dodatkowego zapasu momentu na drogę, w wersjach 2WD zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Mechanizm ten jest zbędny w wersji z napędem na cztery koła, ponieważ zastosowano tu systemem inteligentnego rozdziału momentu napędowego. Ponadto, silnik w tej odmianie rozwija niższy moment obrotowy (250 Nm) i współpracuje ze skrzynią Xtronic, która oferuje możliwość pracy w ośmiostopniowym trybie sekwencyjnym, sterowanym za pomocą manetek przy kierownicy. Zwiększonym osiągom
towarzyszy udoskonalona akustyka układu wydechowego, z którego wydobywa się bardziej sportowy odgłos pracy silnika.
Pozostałe udoskonalenia związane ze zwiększeniem mocy to wzmocnienia nadwozia w strategicznych strefach oraz hamulce odporne na utratę skuteczności wskutek częstego i intensywnego używania. Średnicę przednich tarcz zwiększono z 296 do 320 mm, a z tyłu zastosowano tarcze wentylowane. Dopełnieniem modyfikacji są także zmienione nastawy sprężyn i amortyzatorów.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy