Nissan GT-R 2017

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

10 / 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła