Nissan GT-R 2017

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

/ 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

10 / 10Nissan GT-R 2017

Obraz
© zdjęcie producenta

Rozpoczęła się sprzedaż Nissana GT-R z roku modelowego 2017. Zaprezentowane po raz pierwszy na marcowym Salonie Samochodowym w Detroit auto kosztuje w Polsce od 499 900 zł.

Konstruktorzy japońskiej marki zmodyfikowali nadwozie, co miało nie tylko nadać sylwetce bardziej sportowy wygląd, ale też poprawić parametry aerodynamiczne i jezdne. We wnętrzu pojawiło się wiele elementów ze skóry, włókna węglowego oraz aluminium. Poza tym zdecydowano się zredukować liczbę przycisków na desce rozdzielczej (z 27 na 11) i zamontować 8-calowy ekran dotykowy.

Pod maską samochodu pracuje nadal ręcznie montowana, 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem. Zapewnia ona moc 570 KM i moment obrotowy 637 Nm. Z motorem połączono zmodernizowaną, dwusprzęgłową skrzynię 6-biegową.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka