Nissan Altima

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

/ 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

10 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

11 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

12 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

13 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

14 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

15 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

16 / 16Nissan Altima

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wydawać by się mogło, że 175 KM i 245 Nm pozwolą na dynamiczną jazdę nawet z kompletem pasażerów. Nic bardziej mylnego, zawieszenie skalibrowano z myślą o statecznej, pozbawionej emocji eksploatacji. Komfortowe nastawy trwałego układu jezdnego, zniechęcą każdego amatora szybko pokonywanych zakrętów mocnymi przechyłami nadwozia. Za defiladowym tempem i stylem jazdy przemawia również obecna w zdecydowanej większości egzemplarzy automatyczna przekładnia (zdarzają się wersje z pięciobiegowym manualem). Jej praca podczas takiej wojaży zasługuje na uznanie, przełożenia zmieniają się płynnie i bez nieprzyjemnych szarpnięć. Wystarczy jednak gwałtownie wcisnąć pedał przyspieszenia, aby wytrącić klasyczny automat z równowagi, zmuszając do odczuwalnych redukcji.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne