Mitsubishi Pajero 3,5 GDI
W dobie ogromnej popularności SUV-ów i masywnych samochodów terenowych, niektórzy kierowcy sięgają po używane okazy tego gatunku. Dla większości najlepszym źródłem napędu do ciężkiego auta 4x4 wydaje się silnik Diesla, pozwalający na względne oszczędności. Są jednak kierowcy, dla których jednostka wysokoprężna pod maską nie wchodzi w grę. Oni bez względu na koszty pozostają wierni benzyniakom. Swego czasu w ofercie Mitsubishi Pajero, poza znanym i cenionym dieslem 3,2 DID, widniał jeszcze widlasty, sześciocylindrowy wariant benzynowy o pojemności 3,5 litra.
Silnik wykonany w technologii GDI, wzorem wspomnianych wcześniej czterocylindrowców, wykorzystywał bezpośredni wtrysk paliwa i tak jak one cierpiał na ogrom usterek. Mechanicy opiekujący się zawodowo japońskimi konstrukcjami zgodnie odradzają całą rodzinę benzyniaków GDI, z mniejszym 1,8 włącznie.