Trwa ładowanie...
d436xbb
d436xbb

Pierwszy raz od 2002 r., kiedy J.D. Power rozpoczęło badania zadowolenie kierowców z ich aut zwycięstwo odniosła japońska marka. Najlepszą marką, zdaniem niemieckich kierowców okazało się Daihatsu.

(fot. J.D. Power)
Źródło: (fot. J.D. Power)

Japończycy mogą się poszczycić zdobyciem 843 z tysiąca możliwych punktów. Drugie miejsce zestawienia, to również niespodzianka. Zajęła je bowiem marka, która nie jest postrzegana jako najbardziej niezawodna - chodzi bowiem o Alfę Romeo. Włoska marka zdobyła 835 i uplasowała się na równi z Mercedesem. Trzecia pozycja przypadła BMW. Bawarska firma zdobyła zaledwie jeden punkt mniej od włosko-niemieckiego duetu.

Na szarym ogonie zestawienia, zdaniem niemieckich kierowców, znalazł się Opel, Kia oraz Peugeot z 790 punktami, Fiat (778 punktów), Chevrolet (775 punktów). Zaś ostatnie miejsce zajął niemiecki Smart z wynikiem 772 punkty. Średni wynik, to 814 punktów.

d436xbb

* ZOBACZ NAJLEPSZE AUTA ZDANIEM NIEMIECKICH KIEROWCÓW * Wyniki badań przeprowadzonych przez J.D. Power zostały oparte na internetowej ankiecie, którą wypełniło 16 200 niemieckich kierowców, posiadających samochód przynajmniej od roku. Właściciele musieli dokładnie wartościować swoje auto oraz obsługę dilerską. Brano pod uwagę 67 ocen w czterech kategoriach - ocena auta (32%), która zwiera osiągi, projekt, komfort oraz wszelkie dodatki, jakość samochodu i jego niezawodność (26%), koszty użytkowania (22%) łącznie z kosztami paliwa, ubezpieczenia oraz napraw. Ostatnią grupą ocen były, te dotyczące obsługi dilerskiej i serwisowej (20%).

Lopez

d436xbb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d436xbb
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj